We gebruiken Cookies om inhoud en advertenties te personaliseren, functies voor sociale media te bieden en verkeer te analyseren. Daarnaast voorzien we social media-, advertentie- en analysepartners van informatie over hoe u onze website gebruikt. Als u onze website blijft gebruiken, gaat u akkoord met onze cookies.
Bestelstatus

Bandenverzekering – Wat te doen in geval van Schade?

Bandenverzekering – Wat te doen in geval van Schade?

Voor verzekerde banden gekocht voor 18 januari 2018:

  1. Stel ons servicecenter onmiddellijk op de hoogte van de schade aan uw verzekerde banden nadat deze zich heeft voorgedaan via het gratis telefoonnummer +3228082129.

  2. De verzekeringsdekking wordt meteen onderzocht en uw vervangende band wordt binnen één werkdag verzonden.

  3. De vervangende band(en) worden afgeleverd op het afleveradres van uw servicepartner. Neem contact op met uw servicepartner om een datum voor het verwisselen van de band te regelen.

  4. In het geval van bandenschade door vandalisme zijn de politieaangifte vereist voor een verzekeringsclaim.

  5. Neem voor vragen over uw bandschade contact op met het AIG-servicecentrum via het volgende telefoonnummer: +3228082129.

Voor verzekerde banden gekocht na 18 januari 2018:

  • Bestel uw vervangende band direct op banden-outlet.be zodat u uw auto zo snel mogelijk weer kunt gebruiken. Meestal wordt uw vervangende band binnen één werkdag verzonden. De vervangende band(en) worden afgeleverd op het afleveradres van uw servicepartner. Neem contact op met uw servicepartner om een datum voor het verwisselen van de band te regelen

  • Breng ons binnen 10 dagen op de hoogte van de schade op ons online schadeplatform: Meld bandenschade.

  • In het geval van bandenschade door vandalisme zijn de politieaangifte vereist voor een verzekeringsclaim.

  • Neem voor vragen of informatie over uw bandenschade contact op met het i-surance servicecentrum via email: delticom@i-surance.de (telefoonnummer: +3228082129).